25 Ekim 2015 Pazar

Atlı Karınca Kurabiye ve Pasta


Kavi'nin arkadaşları ile kutladığı doğum günü partisinden sonra  bütün sevdikleri ile kutladığı büyük partisi için hazırlıklar tamam. Ben de bu güne katılacağım için çok heyecanlıyım. Ayrıca ilk kez atlı karınca pastası hazırlamanın gerginliğini de yaşıyorum. Kuzucuğum Kavi için elimden gelenin en iyisini yapıyorum. 
Onların pastacı teyzesi olmak harika bir duygu. Beraber büyüdüğüm arkadaşlarımın evlatlarının büyüdüğüne de tanık olmaktan inanılmaz mutluyum. Hele de ilk yaş günleri için onlara güzel anılar hazırlamanın keyfini tarif edemem. Aslında pastalar tüketilen doğum günü hazırlığı olsa da ben kalıcı bir şeylerini mutlaka hazırlıyorum. Tabi ki bu pastada da atlı karınca bölümünü yıllarca saklayabilecekler. Bütün doğum günü süslerinin saklaması imkansız biliyorum ama insanın kaç kere ilkleri olur ki;) İlk yaş günü, ve bir kaç özel günler için neden saklanılır bir çözüm olmasın?
Benim için özel olan bu tatlı kuzuların bir yaş günlerinden iz kalmalı. Bir çoğu yenilse de koca bir atlı karınca var elimizde :D


Tabi ki pastayı tamamlayan kurabiyeleri de unutmamak gerekir. Çocukların acımasızca yiyip bitirdiği, benim ise günlerdir uğraştığım kurabiyeler ;)))



İyi ki doğdun Kavi kuzum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder