10 Ekim 2015 Cumartesi

Muhteşem İkizler 1 Yaşında


Çok mu tatlısınız?
Evet çok tatlısınız. Canım arkadaşlarımın güzel bebekleri... 


Doğumlarını beklemek öylesine heyecanlıydı ki! Haftalarını saydım diyebilirim. Benim heyecanım bu kadar büyükken anne ve babalarını anlatmaya kalkmayacağım. Tanıdığım ilk mono-mono ikizler. İki tane olmalarının verdiği etki de olabilir ama çooooooook seviyorum bu kuzuları. Bize davulun sesi uzaktan geliyor elbet. Tatlılar ama mono-mono ikizleri karnında da sonrasında da büyütmek büyük enerji, sevgi, sabır gerektiriyor. Hani bazen arkadaşım gibi biri ancak bu zorlu görevi yerine getirirdi dedirtiyor bana. Bu minik adamlar anneleri ve babaları konusunda çok şanslılar. 
Açıkçası ben bu kadar zor bir ebeveynlik görevini, bu derece başaramazdım. Zorlu, riskli hamilelikten sonra aynı anda bakım gerektiren iki erkek çocuk! İşte bütün bu zorlu günlerin yanında bu minikler bizim tatlılarımız. Sevmesi kat ve kat büyük. 
Ve artık 1 yaşındalar. Zaman çabuk geçiyor diyeceğim klişe şekilde. Lakin çoooook çabuk geçiyor. Doğacaklar, ele avuca gelmediler derken işte koca iki bebek. her halleri ile güzellik yayıyorlar çevremize. İyi ki doğdunuz canımın içleri. 


Tabi ki pastalarını ailelerinin pastacısı yapacak değil mi :D


Bu güzelliklere annelerinin talebi ile bir de Şekersiz, doğal tatlandırıcılarla  ve unsuz yapılmış keklerden birer pasta hazırladım. Mavi ve yeşil iki minik küp pasta, iki süper erkeğe özel hazırlandı. 
Kesinlikle içinde un kullanılmadı. Tatlandırıcı da pekmezden yapıldı. 
Bütün bu günün en güzel anı da onların pastalarını yedikleri an oldu. Büyükler için yapılan süslü pastaların yanında en çok görmeye bayıldığım sahne, onların minicik küp pastalarını afiyet ile yedikleri an oldu. Kafayı pastaya gömen Atlas'ın, ellerini kullanmadan pastasını biraz şaşkınlık, biraz zevk ile yemesi bütün beğenilerden daha değerliydi. Keşke videosunu paylaşabilsem. Görülmeye değer, zevkli yenilen bir pasta... 1 yaşında bebeğin pasta nasıl yenir dercesine yaptığı gösteri ;)
Sizi seviyorum canlarım. İyi ki doğurdun bu güzellikleri canım arkadaşım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder