20 Ekim 2015 Salı

Tavus Kuşu Maket Pasta


Aylar öncesinden bu günü bekledim. Arkadaşım Burcu, tasarımcı bir anne. Heyecanlı, kızlarına tapan, enerjik, çocuk ruhlu bir anne. Daha aylar öncesinden bu günün planını yaptığını biliyorum. Pasta yapmanın en güzel yanı, bütün eş, dostun özel günlerinde heyecanlarına ortak olmak. Kafalarda ki konuyu, hayali yenilebilir hale getirmek. Kötü yanı, bu kadar özendiğiniz emeği, bir çırpıda tüketmek :D 


İşte bundan dolayı bu figürü maket pasta halinde hazırladım ;) .Daha konuyu ilk duyduğumda sabırsızlandım. Nasıl güzel bir konuydu. Tavus kuşu ile ilgili bir sürü karikatürler, modeller geldi aklıma. Gün geldiğinde bu güzel surat ile çalışmaya başladım. Peki bu kadar güzel kuyruğu olan bir kuşu neden ayakta değil de oturan bir model hazırladım? Bu güzel suratı Bursa'ya göndermem gerekiyordu. Kargo ile Bursa'ya gidecek olması beni sağlam pozisyonlara itti. Oturur vaziyette ve kapalı kuyruk ile göndermek oldukça mantıklı geldi. Sonunda model bu halini aldı. Peki Bursa'ya ne şekilde gitti derseniz! Kafa göz paramparça :( İşte emeğin başkasını mutlu etmeden uçup gitmesi en en kötüsü. Ve bu sefer en kötüsü oldu. Benim ve arkadaşımın heyecanının sonunda ki fotoğrafı paylaşmak istemiyorum. Ama o gün kargo taşıması yapan arkadaşın ya kötü günüymüş ya da kutularla basket oynayası gelmiş. Ne kadar üzüldüğümü anlatamam. Ben kargodan alınan figür ile mutluluk çığlığı atılmasını beklerken, dehşet çığlığı atıldı. Arkadaşımın durumuna mı kendi emeğime mi üzüleyim bilemedim. Neyse ki tasarımcı bir annenin eline ulaşmış olmasının ve yedek şeker hamuru parçalarını göndermemin yardımı ile günü kurtaracak hale geldi. Ama o güzel ibik ve kuyruk hasarlı kaldı :( Fotoğrafına bakıp bakıp ah ettiğim bir anı olarak kalacak bende.


İyi ki doğdun güzel kuş Dafne.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder