17 Aralık 2015 Perşembe

Darth Vader Cake


Genellikle güncel konularda pek pasta yapamıyorum. Moda takibi yapan biri değilim. Kendi modamı kafama göre uyarlıyorum :D:D Bu özellik pek tasarımcıya uygun olmasa da ben herkesin aynı anda yaptığı işleri sevmiyorum ne yapayım :D:D Eski, yeni ne bulursam harmanlayıp kafama göre takılıyorum.
Ama bu sefer tam da herkesin paylaşımlarda bulunduğu bir konuda pasta hazırladım. Sevgili Alp'imiz için daha iyisini düşünemedim. Hem lego hem star wars hastası bir çocuk için aklıma gelen en çarpıcı pasta bu oldu. Pastanın kendisi Dark Vader oldu ;).
Bu aralar tam da Star Wars üçlemelerinin bir yenisi çıktı. Hem de çok uzun yıllar sonra. Yani rastlantıda olsa bu kez gündeme ayak uydurdum :).



Alp bu yıl hayatını yeniliklerle yaşıyor. Artık onun bir kardeşi var. Güzel de olsa tek olan bir çocuk için zor zamanlar. Annesi ile kararlaştırdığımız bu pasta ona güzel bir sürpriz oldu. Bu yıl güzel bir partiyi hak etti. Seni seviyoruz Alp'imiz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder