31 Aralık 2015 Perşembe

Ninja Kaplumbağalar Pasta ve Cupcake



Gerçekten insan kaplumbağaya aşık olur mu? 
Küçük kız çocuğu olmak farklı bir duygu demek ki! Dış görünüşün öneminin olmadığı yaşlar olsa gerek. Öyle olmalı lakin küçük kız çocuğu olduğumuzda biz bu yaratıklara aşıktık. Kardeşim, Kuzenim Özlem  ve ben (:D) 3 çatlak kız çocuğu aşk mektubu bile yazmışlığımız var Ninja Kaplumbağalara. Leonardo, Michelangello, Donatello üçü de birbirine tip olarak benzese de farklı karakterler ve bize göre insanlaşmaları için yeteri kadar gerçekler. Dediğim gibi dış görünüşün hiç bir şekilde kriter olmadığı bir yaşta aşık olunacak kadar güzeller. "benim ninjam daha yetenekli, daha komik, daha bilge" diyerek izlenen ve bir sonraki bölümü iple çekilen çizgi film. Bir çocukluk heba mı yoksa harika mı diye karar veremediğim yıllar. Ne olursa olsun beni her daim güldürecek karakterler. Asla izlemekten vazgeçmeyeceğim çok kıymetli bir eser. Ve benim için gerçekten insan kadar güzeller. 
Ve hala bu dönemde 4 yaşında bir çocuğun bile kahramanları olacak kadar eskimeyecek bir çizgi film yapıtı.
Ninja kaplumbağalar, savaşçı ruhları ve sevimlilikle hayallerimi süsleyerek büyümemi sağladı. Şimdi başka bir çocuğun pasta hayalinde benimle birlikteler. Keyifle iş yapmak bundan başka bir şey olamaz. Benim elimden çıkıp tatlı bir çocuğun evinde serüvenini tamamlayacak.
Neyse ki üst parçanın maket oluşu ile belki de yeşil kahramanlarımız, yıllarca raflardan küçük hayranlarına arkadaşlık edebilecek.


Tabi ki konunun en lezzetli kısmı hiç tereddüt etmeden yenen cupcakeler :D Figüre kıyamasalar da cupcakeleri 4 yaş çocuklarının affedeceğini sanmıyorum :D Teselli armağanı gibi ...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder