20 Aralık 2015 Pazar

Kar tanesi Pasta


Ne kadar zarif, ne kadar düşünceli bir kadınla tanıştım. Çok estetik bir resim öğretmeni. Kızı bir yaşını dolduracak ve heyecandan ölmek üzere. Parti için her ayrıntıyı düşünmüş ve pasta için güveneceği birini arıyor. Bana güvenmesi, verdiği güzel brief beni biraz heyecanlandırmaya yetti. Sonunda çok kibar güzel bir iş çıkacağını hissediyordum. Sonuç beni oldukça mutlu etti. Bu günün en süper yanı doğum günü masasının fotoğrafını gördüğüm andı. Bütün ayrıntıları bu harika anne hazırlamış. Masaya bayıldım. VE pasta gerçekten o masada bir bütünün içinde güzle görünüyordu. Mutluluk her yerimi kapladı. :D




Masanın görüntüsünü paylaşmadan edemedim :) Bu harika emek pastanın bile zarif olmasının nedenidir. Ellerine sağlık güzel anne.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder