25 Aralık 2015 Cuma

Yeni Yıl Kurabiyeleri


Her yıl aklımda olan ama üşendiğimden dolayı hazırlamadığım yeni yıl kurabiyelerini bu yıl hazırladım. Yaptığım ilk yeni yıl kurabiyeleri oldu :D o yüzden özenli ve uzun sürede hazırladım. Aslında işçiliği uzun sürmedi benim üzerimde ki tembelliği atmam uzun sürdü :D 
Kesinlikle zor zamanların ve yoğun işlerin kadınıyım. Üstüme tonlarca iş verilse gece gündüz demeden, yemek yemeden yapar bitiririm lakin işler az olunca vakit varsa bir o kadar tembellik ederim:) Neyse ki bu yıl daha azimliyim. Vakitlerimi dolduracak türlü türlü işler buluyorum. Sanırım bu yüzden bu yıl yeni yıla kurabiyelerle giriyorum. Çok  mutluyum çok. Tembellik etmeyip aklımdakileri hazırladığım için ;) Sevdiğim sahiplerine ulaştıklarında bir kat daha mutlu olacağım.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder