25 Nisan 2016 Pazartesi

Ege'nin Bebek Pastası


Leylek leylek havada,
Yumurtası tavada.
Çağırın gelsin et yesin,
Et yemezse ot yesin.

 Leylek leylek lekirdek.
Hani bana çekirdek.
Çekirdeğin içi yok,
Keloğlanın saçı yok,


Leylek leylek havada,
Yumurtası tavada.
Kızlar kahve kavurur,
Şıngırdaklı tavada.

 Leylek kelimesini duyduğum vakit aklıma gelen ilk sözler bu tekerlemeye ait. Hep gülerim ve beynimin bir takıntısı olarak içimden söylemeyi ihmal etmem. Sanırım ailemde söylenen en komik tekerlemelerden. Ailemde herkes leylek dense başlar bunları söylemeye :) Ben de pasta bile yapsam içimden bu tekerlemenin sözleri ile pastamı oluşturdum. Pastadaki leyleği Ege için uçurdum. Bu sefer bu güzel leylek bir postacı olarak sevgili Ege'yi ailesine kavuştursun diye diledim :D
Güzel Ege için henüz gelmeden tatlı bir güne hazırlık yaptık. Herkes seni bekliyor mis kokulu bebek!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder