23 Nisan 2016 Cumartesi

Prenses Sofia Pasta


Renkli, capcanlı bir pasta oldu. Merve'ciğim, Çizgi Tasarımın bana kazandırdığı hem meslektaşım hem de arkadaşım oldu. 3 yıldır da çok heyecanlı bir anne oldu. 4 ay öncesinden pasta konusunda bana fikirlerini söyleyip gün saydığını düşünürsek o güne ne kadar değer verdiğini görebiliriz. Bu yıl gerçekten çok renkli ve şirin bir pasta oldu. Üstelik benim için bir ilk oldu. Her pastacı defalarca Sofia modellemişken ben ilk kez modelledim. Aslında Yağmur'cuğuma Sofia pastası hazırlamıştım. Ama onun pastası baskılıydı. Bu sefer 3d Sofia Prenses ile karşınızdayım. Minik bir pastaya minik detaylarla hazırladım Sofia'yı. Çok mu çok sevdim. Merve'ciğim de verdiği çılgın tepki ile sevdiğini çok güzel anlattı. 
İyi ki doğdun Ela'cığım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder