12 Nisan 2016 Salı

Halacığım iyi ki doğdun!


Benim çok güzel çok özel bir sürü halam var. Onlar benim için ana yarısı. Beraber büyüdüm onlarla, doğduğumdan beri aynı yatakta kocaman oldum. Salonda yer yatağında kimi zaman güldük kimi zaman ağladık. Kalabalık evde bizim odamız yoktu ama her yer bizimdi:) Balık besledik, bayramlıklar almaya gittik. Yani sadece hala değildi onlar bana, abla ve arkadaştı aynı zamanda. En küçüğü güzel halam tek sırdaşım oldu. İlk kez erkek arkadaşımı da başıma gelen her şeyi de ilk onunla paylaştım. O da benimle. 
Çok seviyorum sizi. Bir özleminiz koyuyor bana. Çok özlüyorum çat kapı gelebilmeyi, dedikodunun belini kırmayı, geyik yapmayı, saatlerce çay sevdasına kahvaltıdan kalkmamayı...  Hatta en çok komik olmayan soğuk espriler yapmayı özledim. Bir biz anlıyoruz bu laflardan, bir bize komik geliyor, herkes ciddi konuştuğumuzu anlarken bir biz biliyoruz ciddiyetsizliğimizi :D
Bu doğum gününden beri çok zor günler geçiriyoruz biliyorum. Senin için kutlaması bile zor. Ama hep beraberiz. Uzakta olsa hep sizinleyim. Biz çok zor günler atlattık beraber bunları da atlatacağız.
Seni çok seviyorum en minik halam. İyi ki doğdun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder