22 Nisan 2016 Cuma

Süt Oğlan Doğdu!



Süt Oğlum doğdu. Canım, kardeşim, sırdaşım, arkadaşım, belam ve de Zilli'm. Ne kültürümüz uyar onunla, ne zevklerimiz, renklerimiz... Ama içimiz bir, birbirimizin en içindeyizdir. 13 Yaşında genç, ergen halimizden bu yana hep beraberiz. Hiç zorlamayız birbirimizi kendi isteklerimiz için, küfürde ederiz bazen ama alınmayız. Bu kadar zıt gibi görünürken kendimiz gibi devam ederiz her daim. Aslında belki o kadar farklı gibi görünüp çok benzeyen iki kişiyiz biz. Bir gün ara ile doğmuş iki akrep. Birbirini bütünleyen iki kişi. Artık hiç ayrılamaz yollarımız çünkü süt ailesi olduk biz. Onun evladı benim, benimki de onun. 
Ve benim ilk kez bir oğlum oldu. Çok kızlarım doğdu. Ama Zilli'imle beraber oğlum olma düşüncesini de hissettim içimde. O da ilk başta zor alıştı bir kızdan sonra erkek evlat düşüncesine. Şimdi ben bile oğlum diye severken alışıyorum galiba :D 
Bu sefer geçtin beni Zilli. Benden önce bir şey yaptın. İkinci çocuğu önce yaptın. Aramızda 8-10 ay almalı desek de o benden cesur ve marifetli çıktım :D Kızım da senin sayesinde bir kardeşe daha kavuştu. Ona kurabiye bile hazırladı. Ne de olsa süt kardeşi oldu ve bu çok özel bir duygu. İyi ki doğdun OĞLUM. Adın gibi Barış'cıl, soyadın gibi Özgür Yaşa!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder