16 Nisan 2016 Cumartesi

Power Ranger Pasta


Semra benim çok eski, küçüklük arkadaşım. Uzun yıllardır USA'da yaşıyor ama benim pastalarımı yakından takip ettiğini biliyorum.Bu beni çok mutlu ediyor. 
Üstelik kardeşine defalarca pasta yaptım. Ama bu yıl ilk kez Semra'cığıma da pasta yapma zevkine kavuştum. Bu sefer, oğlu Ali'nin doğum gününde Türkiye'de olmaları büyük şans. Günlerdir planını yaptık. Sonunda kilometrelere meydan okuyup başardık:D 
Üstelik bana onunla büyüdüğüm yılları hatırlatacak bir konu ile pastada buluştuk. Ortaokul yıllarında Semra ile arkadaşlık yıllarımın en vazgeçilmez dizisi Power Ranger'dı. Okuldan eve jet hızı ile koştuğum günleri unutamam. Ergen aşkımın yanında, dövüş sporları ve kahramanlara tutkumu birleştiren bir dizi. Erkeklere uygun denebilir ama benimde erkekten pek farkım yoktu o yıllarda. Semra bu tutkumu pek bilmez. Yine de bana Semra'nın olduğu yıllar Power Ranger'lı yılları da hatırlatıyor. Ve bunun yanında onun oğlunun pasta konusunun  Power Ranger olması çok çok anlamlı oldu benim için. Giysileri değişmiş ama renkler hep o renkler...Üstelik hala bu dizinin devam ettiğini duyduğuma sevindim. Belki izlemeye başlayabilirim :DDD
Canım arkadaşım, güzel oğlun iyi ki doğmuş ve iyi ki pastasında Power Ranger istemiş:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder