5 Mayıs 2014 Pazartesi

Monster High Draculaura Cake



Güzel kızım Berfin, pastasının Monster High karakterlerinden olmasını istediğinde "eyvah ki ne eyvah" dedim. İnce detayları olan bir karakter. "Hadi bakalım Esra, çıkışının veya batışının günüdür." diyerek başladım işe. İlk iş detayları içime sindirmek için bir oyuncak Monster High almak oldu. Aslında ne yalan söyleyeyim, uzun zamandır bu bebeklerden almak istiyordum ama kızımın o kadar oyuncağı varken ne gerek var diye almıyordum. Şimdi kendime oyuncak bebek almış gibi mutlu hissettim. Sanırım bu gidişle evim harika oyuncaklarla dolacak:D Şimşek Mac ile başladık ve devam ediyoruz ;). 




Uzun bir modelleme süresi geçirdim. Gerçekten iyi olması için en ince detayına kadar yavaş yavaş hazırlamak istedim. Bu arada yoğun iş ve ev hayatı da geçirdiğim için Draculaura, evimizin bireyi gibi uzun zaman bizimleydi. Çalışma masamın üzerinde yüzüne bakıp bakıp düşüncelere daldığım bile oldu. Yani acayip duygu dolu bir yüzü varmış gibi gelirse şaşırmayın. Çünkü gülümsüyor mu, hüzünleniyor mu belli değil. 

Oyuncak Draculaura sevdiğim oyun masamda...

Gözünün her katmanını şeker hamurundan hazırlamaya devam. 
Bir iki aşama yapıp dinlenmeye çekildiğim anlar...

Göz makyajı tamam. Jel gıda boyaları ile biraz far ve göz altı makyajı yapılabiliyor.

Şeker hamuru ile hazırlanmış kaşlar, kirpikler... Dudaklar ve dişler...

Kolları ve bacakları bu incelikte yapıp kuruttum ama 
O kütük gibi çizmeleri giyince o incecik dizler koptu koptu toparladım. :S

Ve saçlar... Kel Draculaura'ya o kadar alıştım ki o kafa tasının şeklini özleyeceğim:D

Evet zor bir iki haftadan sonra saçları da uzayan Draculaura, pastada yerini aldı. Bittiğinde ki heyecanımı tahmin bile edemezsiniz. Daha iyileri elbette olur ama bu benim yaptığım en zor işti. Kendimce başarmanın mutluluğu oldukça büyüktü. Gece 12.30 da son rötuş bittiğinde ben de tam monster gibi oldum.
Yalnız son aşamaları yaparken bir şey fark ettim. Pastanın dış kaplamasını yapmak 100 model yapmaktan daha zor geliyordu. Biri benim yerine pastayı kaplasa harika olur:D





İyi ki doğdun Berfin...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder