11 Mayıs 2014 Pazar

Okyanus Pasta



Arkadaşım Özgür'le pasta konusunda uzun zamandır kritikler yapıyorduk. Kız kardeşi ile beraber organizasyon işleri yapıyor ve konumuz bir nokta da çakışıyor. Daha önce de deniz altı ve bebekli pastaları sevdiğinden bahsederdi. Sıra oğlunun ilk yaş gününe gelince sürekli sevdiği tarzlarda bir pasta isteyeceğini tahmin etmiştim :D Öyle de oldu. Tabi ki çevrede gördüğü bir sürü denizaltı, okyanus pastalarıyla kafası karışmıştı. Konuyu söyleyip gerisini benim zevkime bıraktı. Kendisi ve kız kardeşi doğum günü organizasyonu ile ilgilendiler. Deniz temalı güzel bir kutlama ortamı yarattılar. Dışarıda yapacaklardı ama hava koşulları müsait olmadı. Yine de güzel bir süsleme olmuştu.



Benim için de denizaltı manzaraları tercih konusudur. Kızımın ikinci yaş gününde Nemo 'nun arkadaşı ile okyanus altında ki bir pastasını yapmıştım. En sevdiklerimdendir. Denizin içinde ki harika renklerin bir arada olması kendinizi çocuk kadar heyecanlı hissettiriyor. O büyülü renkler, canlılar sayesinde yaptığım ilk pastalardan olmasına rağmen Nemo hala favorilerimden. Sanırım bu pasta da fotoğraflarına dönüp dönüp bakacağım bir pasta olacak. Daha iyisi her zaman olur. Ama bu renklerin ve canlıların olduğu her biri beni mutlu edecektir. 

Metehan bebeğin el-ayak detayları.. Bir kaç yapım aşaması...

En sevdiğim manzaralardan.

Özgür'cüm ne düşünüyor bilmiyorum ama Metehan'a benzedi galiba :D


Bu pastanın bir özelliği daha var aslında. Üzerinde ki Metehan bebeği, deniz altı bitki ve canlılarından daha uzun sürede ve zor hazırladım. Ama bu pastaya en büyülü havayı veren de o deniz altında ki her telden bitki ve canlı diye düşünüyorum. Her birini hazırlamak daha kolay ve hızlı oldu benim için. Ve birleştiklerinde gözümü alamadığım minik minik detaylar oluştu. Denizin üzerinde ki bebek işin zor ve ayırt edici noktası. Ama etkileyici bir pasta yapmak için bazen dağınık ve renkli birleşimler de yetebiliyor.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder