3 Mayıs 2014 Cumartesi

Zebra pasta ve yuvası


Sevgili Ela, 4 yaşında. Kızımla akran. Sanırım bu yaşa özel bir durum, her şeyi sevebiliyorlar. Kızım da o minik kalbine her şeyin sevgisini sığdırıyor. Hilal Hanım, kızının sevdiği hayvanları saydığında aklıma acayip heyecanlı fikirler geldi. Köpek balığından, Zebra'ya, Nemo'ya, birçok hayvan olan bir doğayı pastanın üzerine yerleştirebilir miydim? Bu arada rengimiz de turuncu olacak. Bunu da unutmamak lazımdı. 


Aslında elde bir iki eskiz çizerek birkaç fikir elde ettim ama bütün hepsini aynı anda ufak bir pastaya sığdırmanın çok zor olduğuna karar verdim:( Gerçi, tepsi kadar büyük bir pasta olsaydı gerçekten okyanustan, yeşilliklere, kızgın topraklara kadar hepsini yapmayı göze aldığımı söyleyebilirim.


Hatta ilk başta hazırladığım konsepte göre Zebra'yı pembe giydirmiştim. Yavaş yavaş modellerimi de hazırlıyordum. Dedim ya, bayağı okyanuslar, kızgın topraklar, ormanlar yapacaktım :D Sonra baktım bütün bu modeller pastaya sığmayacak. Konsept daraltmaya karar verdim. Zebra'yı yeniden giydirdim. Çünkü Turuncu bir pasta üzerinde pembe kıyafetli zebra göze hoş görünmezdi. 

Hoop! Turuncu kıyafetlerini giyen Zebra yerini alıyor. Zebramız kız olunca kıyafete düşkün oluyor. 
Şimdiden defile yapıyor;);)

Zebra'nın yuvasında uçuşan arkadaş uğur böcekleri...

Sonra konsepti değiştirmeye karar verdim. Zaten Hilal Hanım'da birkaç gün evvel arayıp uğur böcekli kıyafetleri olduğunu söyleyince, uğur böceklerini de artırdım. Sıcak topraklarda yaşayan Zebra için bir yuva hazırladım. Parça parça yeşiller ve ağaçlar olan sıcak topraklarda uğur böcekleri ile oynayan Zebra...



İyi ki doğdun Ela'cım. Nice güzel yaşlar dilerim.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder