29 Mayıs 2014 Perşembe

Pasta Moda_Cimcime'ye de Sürpriz var


Her zaman geç kutlanan doğum gününe hitaben ;)...
Kardeşlerin en ufağı, Cimcime seni unutacağımı sandın değil mi? Kızım kim dedi size peş peşe doğun diye! Böyle ikiniz için orta bir tarihte kutlanır doğum günleriniz :) 3 gün geç, 3 gün erken;)  Ne yapalım! Sana erken gönderseydim pastanı Merve çakacaktı her şeyi. Böyle ikinize de beklenmedik sürpriz oldu. Sizi çok seviyorum. İyi ki kardeşim olmuşsunuz.

Merve Abla'nın maket pastasını gönderirken aynı kutuda sana da sürprizim bu pasta. Senin gibi süslü ve zarif bir heykel. Sana pasta yapmayı düşündüğümden beri kafamdan gitmeyen bir görüntü.  Ne kadar kadar hızlı hazırladığımı bilemezsin. Direk böyle bir pasta tam da İzem'e göre diye düşünüyordum. Ne yapacağımı bilmek işimi oldukça kolaylaştırıyor. Çünkü çizip tasarlamak bile oldukça emek isteyen bir iş. Ama senin pastayı çizmeme bile gerek kalmadı. Hayalin önümde belirdi. Zarif kardeşim benim. İyi ki doğdun. Yürüdüğün yollar, güzel yollar olsun. 



Pasta'nın ulaştırılması ile ilgili maceralarımı Marvin'in sürprizinde paylaşmıştım. Aynı maceraları, aynı koşuşturmayı ve kargo telaşını senin pastan için de yaşadığımı biliyorsun;) Senin pastan biraz daha narin olduğu için sanırım kargoda daha çok hasar görmüş. Geldiğimde onaracağım. Gözlerinden öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder