26 Ocak 2015 Pazartesi

Angry Birds_Star Wars Kuzey'in Pastası


Uzayda yine savaşlar sürüyor. Bir çok uygarlık yıldızların üzerinde ışın kılıçlarını çakmaya devam ediyor :) Askerler hazır. Sapan, taş, ışın kılıçları ile başka bir yıldızdan gelecekleri bekliyorlar...


Evet, bir erkek çocuğu olduğu zaman adrenalin ve biraz savaş kokan işler yapmamak imkansız. 
Gerçi bir kadın olarak çocukluğumdan beri tek zevk aldığım oyun ve filmler hep bu savaş kokanlar oldu. Aslında savaşa en çok karşı olan ve de olsa korkacak olan insanların başında gelirim ama sadece filmlerde izleyip sonunda iyilerin kazanması hep hoşuma gitmiştir :D Belki de savaş filmleri bile olsa sonunda iyilerin kazanması gerçek dünyaya göre daha adil görünüyor bana.
O yüzden bir prenses pastası yapmak yerine bu çılgın kızgın ve savaşçı Angry Birds karakterleri modellemek her seferinde zevk veriyor bana.
Yalnız bir insanın kendi modellerinin bile aynısını tekrar yapması zormuş onu da tekrar yaparken fark etmedim değil. Daha çok uğraştım, daha çok stres oldum ;). En az bir önce ki kadar benzemeli ve güzel olmalıydı. Yani daha çok kasmak gerekiyordu. Belki bir kaç sefer daha yapsam el alışkanlığı gelir :DD


Sevgili Kuzey, Bu pastayı yaparken senin kadar heyecanlandım. Ve pastanın resmini gönderdiğimde, reme bakıp "pastam da çok güzelmiş" dediğini öğrenmekten büyük mutluluk duydum. Çünkü en güzel ve en gerçekçi eleştiriyi her zaman henüz büyümemiş çocuklar veriyorlar ;) . Beğenisini de Sevgili Başak'ın tepkisi ve gönderdiği fotoğraflardan görebildim. Başak, yeğenini gerçekten çok seviyor. 
Sanırım pasta yemediğim halde pasta yapmayı sevmemin en önemli nedeni, çevremde tanıdıklarımın hayallerini az da olsa hayata geçiriyor olmak ;)



Bu fotoğrafı da internette rastlantı buldum aslında. Kutlama yapılan yerin reklamlarında vardı. Çok sevdim. Çok çok güzel bir gün olmuştur umarım. 
İyi ki doğdun Kuzey... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder