25 Ocak 2015 Pazar

Hoş geldin Berk Bebek Kurabiyesi


Eliz'ciğim anne olmuştu ama teyze olmayı da Berk sayesinde tatmış oldu. Yeni dünyaya gelen Berk teyzesinin bir tanesi. Eliz, kurabiyelerin hayalini kurduğunda henüz Berk bebeğin cinsiyeti bile belli değildi. Heyecanlı bir teyze olarak bir çok kurabiye çeşidi baktığından eminim ;)
Her seferinde "Merak etme Eliz'ciğim ben halledeceğim dediğimi hatırlıyorum ;) Umarım hepsinin içine siner bu kurabiyeler. 



Ben henüz Berk bebekle tanışamadım ama bütün bebekler gibi çok tatlı olduğuna eminim. İyi ki doğmuş ve ailesine mutluluk getirmiş Berk bebek. 
Aslında Eliz'in istediği kurabiyelerden daha önce Ata'ya hazırlamıştım. Sadece onları hazırlamamı istemişti ama bu kadar heyecanlı bir teyzeye farklı bir çeşitle sürpriz yapmak istedim. Bereli Berk Bebek fikri  o zaman aklıma geldi. Kış bebeği Berk üşümesin istedim :D

Severek hazırladığım bir çok Berk Bebek ;)



Uyu uyu, büyü güzel bebek. Ailen ve sana sağlıklı güzel ömürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder