4 Haziran 2015 Perşembe

Lego Batman Pasta


 Efe, kızımın sınıf arkadaşı. Okula başladıkları ilk günleri hatırlıyorum. Efe okula girmemekte oldukça diretiyordu. Elbette zaman ilerledikçe alıştı ama o günleri annesinin unutacağını hiç sanmıyorum :D 
Ama sonunda okulu, bir yıl tamamladı bile. Onun güzel doğum günü partisi,  bütün sınıfa da yıl sonu eğlencesi oldu. Çok çok güzel oldu. Şöyle demeliyim ki, sanırım bu parti biz annelere gerekiyormuş. Çocuklardan çok bizim coşkumuz görülmeye değerdi;)  


Aslında Efe'yi tanıyanlar bu pastaya pek şaşırmamış olmalılar. Koca bir yılı üstünde ki Batman kostümü ile bitiren Efe için Batman'siz bir pasta düşünülemezdi. Tabi ki Lego oyuncaklarını da sevince ikisi bir arada Batman Lego imdadımıza yetişti. Ve gerçekten imdadımıza yetişti. Çünkü sadece 1,5 gün sonra pasta hazırlayacaktım ve bu hızla yaptığım figür konusunda endişeliydim. Lego Batman kesinlikle hızlı oldu ve kurudu. İmdadıma yetişti :D Bu kadar hızlı yaptığım pastanın sonucu çocukları kesinlikle memnun etti. O ellerin pastayı cimcik cimcik yapmasından anlıyorum. Batman'i zor kurtardık. Batman gerçek zorluğu filmlerinde değil burada görmüş olmalı :D. 
Gerçekten çok güzel bir gün oldu. İyi ki okulda beraber kutlamaya karar vermişsin Gönül'cüğüm. 
İyi ki doğmuşsun Efe'ciğim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder