10 Haziran 2015 Çarşamba

Melek Konulu Popkek


Çok nadir kek pop hazırlıyorum. Çok deneyimli olmadığım bir konu kekpop. Ara sıra hazırlamak iyi oluyor. Tabi ki pasta ve figür konusunda ki tecrübem olmadığı için beni hep bir endişe sarıyor. :D Sanırım bir iki kursa ihtiyacım olacak ;)
Aslında bu kekpoplar, daha önce paylaştığım melek kurabiyelerin devamı. Tabi ki Mahinur Hanım'cığım için hazırlandı. Böyle pofuduk melek kanatları olan soft kekpop hazırladım. Piyasada, bu pofuduk kanatların hazır kalıpları var ama ben bulamadım. Ve Mahinur Hanım'ın istediği şekilde olması için onları elimde tek tek modelledim :D Hazır kalıbın el taklidi oldu. İlk aşamada tabi ki hazır kalıp kullanmaya göre zaman aldı. Ama insanın bir makine tarafı var ki göz ardı edilmemeli. Refleks becerisi ile oldukça benzerleri kısa zamanda yapabilir hale geliyor;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder