27 Haziran 2015 Cumartesi

Mickey Mouse Katlı Pasta _Ata 1 Yaşında


Canım'ın oğlu miniğim 1 yaşında. 
İkiz gibi büyüdüğüm arkadaşımın oğlu olacak, oldu, dişi çıktı derken yaşını doldurdu. Artık o büyük bir bebek. Hem de Tete'sinin yakışıklı, sevimli, güler yüzlü afacanı. Çok özletiyor kendini. Ama zaman çok çabuk geçiyor gerçekten. 
Onun en güzel anlarına katkım olması ayrı bir heyecan. Gerçi annesinin hazırladıkları yanında çok bir şey değil. Özlem ne kadar da özeniyor her şeye. Süsleri, mamaları,... Her şey harika oluyor her kutlamada. Yine harika bir kutlama oldu. Ben kutlamada yanında olamadım ama pastası ile orada ruhumu dolaştırdım :D:D 


Hazırlığını çok yakından gördüğüm için kutlamanın zaten harika olacağını biliyordum. Konu da benim için top nokta. Mickey Mouse... Kendi mi bildim bileli en sevdiğim film, karakter. Afacan, sevimli, akıllı bir fare. Kızım doğmadan her yeri Minnie ve Mickey le süsledim. Disney Karakterleri ile doldurdum ama ona bir kere bile Mickey'li pasta yapamamıştım. Kısmet sevimli oğluma oldu :D Güler yüzlü Mickey'im benim.
Ona hazırladığım her pasta sadeliğinin yanında çok şirin oluyor. Ata'nın sevimli gülen gözleri parlıyor üstünde...İşte yine sonuç...

Teten seni çok seviyor. İyi ki doğdun kuzum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder