12 Haziran 2015 Cuma

Melekten Kurabiyeler, ve Figürler


Son zamanlarda hazırladıktan sonra bağlandığım;bakıp bakıp durduğum bir iş oldu. Çok sevdiğim Mahinur Hanım'cığım melek gibi olan kızı için bu yıl, melek konulu bir doğum günü partisi hazırlayacakmış. Bu harika konuya kurabiye, popkek, cupcake figürleri hazırlamak bana nasip oldu. Bu ayları çok seviyorum. Hem yazın gelişini kutlamak hem de Mahinur Hanım'ın sesini sıkça duymak harika. Üstelik bu sefer ki konu o kadar kibar ve duru ki!... Sanırım bu duruluk beni yaptığım kurabiyelere bağladı diyebilirim.
Ben genellikle kurabiye yaptığımda dışını şekilli kalıp kullanmam. Yuvarlakların içine kendi el bıçağımla kestiğim şekilleri yerleştiririm. Bu sefer Kurabiyenin kendisi de şekilli olsun istedim. Onun tacını, ayaklarını iptal edip melek kalıbına dönüştürdüm. Ama klasik tarzımı da bırakamadım:). Yine geometrik şekiller üzerine elle yaptığım modelleri yerleştirdim. 


Mahinur Hanım'ın kızını görseniz gerçekten de bu kadar duru ve güzel. Melek gibi. Konu o yüzden tam da onlara göre. Gönül rahatlığı ve kolaylığı ile hazırladım. Sanırım tek hatam melek harelerinin rengini uçuk sarı yapmamak oldu. Kurabiyeleri gönderdikten sonra resimlerini gösterirken sevdiğim tatlı bir teyzeden bu konuda tavsiye aldım. O zaman öğrendim ki meleklerin hareleri uçuk sarı olurmuş. Ben ise saflık beyazlık konusuna öyle kaptırdım ki hepsi bembeyaz oldu :D Bu konuda bilgileri olan herkesten af diliyorum. Bir daha ki meleklerim daha doğru olacak.


Bu yıl Mahinur Hanım için cupcake figürleri de hazırladım. Kendisi cupcakeleri hazırlayacak üstlerine de bu şirin figürleri yerleştirecek. İstanbul'dan Ankara'ya ufak bir yardım oluyor böylece :D 

Yine bütün bunları hazırlamak harikaydı. Ama Mahinur Hanım'cığımı göremedim. En kısa zamanda görmeyi umut ediyorum. Sohbeti ve neşesi bol bir arkadaş. Bu devirde zor bulunur insanlardan. 
İyi ki varsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder