31 Aralık 2013 Salı

Kardan adam kurabiyeleri



Kızımın okul günleri oldukça aktif geçiriyor. Neredeyse her hafta bir kutlamaları oluyor. Tabi ki bana da üzerimden üşengeçliğimi atmak kalıyor. Herhangi bir bahanem olmadan mutfağıma girip bir şeyler hazırlamıyorum. Bundan dolayı fırsatını bulunca da kaçırmıyorum.
Bu hafta kızım, okul arkadaşları ile yeni yılı kutladı. Ben de çocuklara hediye olarak kurabiyeler hazırladım. Kardan adam şeklinde kakaolu kurabiyeler...


Tabi ki ben kurabiyeleri süslemeye başladığımda bir sürü kardan adam modeli yaptığımı fark ettim. Tek bir model yapamıyorum. Renk renk çeşit çeşit olsun istiyorum. Bir sürü karakterde bir sürü şirin güler yüzlü kardan adamlar düşünüyorum. Başlarken bu kadar çeşidi planlamadığım için hazırlamak çok uzun sürüyor.



Yine uzun süren bir gece sonunda istediğim bütün kardan adamlarımı hazırladım. Gerçekten renk renk oldular. Sanki hepsinin yüzü, kıyafeti ayrı bir karakter gibiydi. Belki de yaklaşık 50 çocuğun olduğu bir yılbaşı kutlamasında hepsini temsil eden kardan adamlar yapmak mantıklıdır;)


Kulaklıklı bere giymiş, şaşkın, afacan, ürkek, minik kardan adamlar...



Burada şapkalarına kar yağdırmak istedim. Hafif nemli berelerin üzerine toz şeker serptim.
Tam anlamı ile istediğim etki olmadı. Değişik bir bere çeşidi oldu:D


Kulaksız bereler, ponponlu bereler giymiş kardan adamlarımız...

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bayağıdır yapmak istiyordum. Aklımdaydı. Geçen hafta kızım için kolları sıvadım;)

      Sil